23 november 2013

Waar ik dezer dagen mee bezig ben? Veel. Veel te veel. Het chaotische nabij. Waardoor ik mijn blog verwaarloos. Amper blogstukken gepost de laatste tijd. De schaamte nabij.
 
 
Maar ik wil het goedmaken. Met mijn blog. Met u, mijn lezer. Als u daar nog steeds ergens ronddwaalt. En met mezelf. Is mooi, niet? Ik zal u wat vertellen over de laatste weken. Misschien van de hak op de tak. Misschien ook niet. Misschien allemaal in één bericht. Misschien ook niet. Ik schrijf hoe het in mijn hoofd opborrelt en hoe het dan geleidelijk aan in mijn vingertoppen stroomt naar het toetsenbord toe.
 
Mijn voorbije weken bestonden voornamelijk uit:
 
- Vloeken op de NMBS. Ik ben het haast niet meer gewoon, een trein die op zijn uur rijdt.
 
- Eindelijk seizoen 3 van The Killing ook tot zijn einde gezien. Het enige wat ik wil toevoegen is 'aaarghhh open eindes zijn niet fijn'. Zo. Dat is gezegd.

- Het zijn grote dagen voor deze prutser. Sjaals haken, juwelen in elkaar steken, naaien, schrijven, zingen, ontwerpen,  andere fijne diy dingen, ... Mijn hoofd borrelt van ideeën. Ze ten uitvoer brengen is totaal wat anders. Het is te veel in ene keer. Help.

- Ik heb eindelijk door waarom Belle altijd al van kinds af aan mijn favoriete Disney prinses was. Haar liefde voor boeken.

- Vorig weekend was ik op stap met mijn nieuwe beste vriend Nikon. Schone plaatjes schieten tijdens een herfstwandeling. En de mist hielp daarbij. Serieus mysterieus in de mist was het thema. En ik was niet de enige op pad. Ik raakte geïntrigeerd door een schonejongemansfiguur, die de bomen bestudeerde ofzo. Een verwante ziel dacht ik. Ik kreeg een glimlach en knipoog. Maar mijn introvert- en verlegenheid weerhouden mij altijd van een conversatiestart. Nefast.

- Mijn brievenprozaroman krijgt meer en meer vorm. Verwacht geen opgewekte tekstjes. Daar ben ik immers nog steeds niet in geslaagd. "Monday. Waiting for someone to notice. My biggest fear, being unknown until the end of my days. In the evening I putted on my favorite dress and danced till the moon arrived. I named the stars after my fears."

- Vorige zondag was het weer tijd voor Crossing Border. Heel fijn en gezellig festivalletje vind ik dat. Ik ontdekte Lucius, droomde weg bij Phosphorescent, genoot van John Grant en had een hele fijne muzikale tijd. Soms zegt kort en bondig meer dan een uitgebreid verslag. Bij deze hoop ik het te bewijzen. *knipoog*

- Danone yoghurt met kiwi! Njammie.

- Dit heb ik voortdurend:

 
- Ik ben op zoek naar een liefdevolle en geweldige man met geld zodat we samen een herenhuis kunnen kopen en ik mij volledig kan laten gaan wat het interieur betreft. Geïnteresseerden mogen het mij altijd laten weten. Aarzel niet.

- Een muzikale tip? Keaton Henson. Qua tekst en melodie bekoort ie me zeer. Maar ie is te bedeesd om op te treden. 

- Ik ben nog steeds op zoek naar een naam voor mijn juweeltjes. Ideeën zijn altijd welkom.

- Er zijn hoogstwaarschijnlijk interessantere dingen die ik u kon melden, maar dat zijn meestal nooit de anekdotes die ik onthoud.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten