01 september 2011

Soms vraagt een mens zich af ...


Ik ben totaal geen 'Familie' kijker. Maar uiteindelijk moet je geen kijker zijn om te weten dat deze serie bestaat uit de familie Van den Bossche. Bomma en haar drie kinderen, ons Rita, onze Jan, wijlen onze Guido en hun kinderen. Iedereen kent ze wel.  Maar nu is er iemand die ik totaal niet familiaal plaatsen kan. Bertje. Nu wel al volwassen man geworden. In series gaan jaren steeds snellers dan in real life. Van waar komt Bert Van den Bossche? Niet van ons Rita, niet van onze Jan en niet van wijlen onze Guido. Wie is Bertje? Soms vraagt een mens zich dat af ...

1 opmerking:

  1. Ik heb vroeger nog naar familie gekeken en heb nu geen flauw idee meer wie dat Bert(je) is. ^^ Ik zie nu wel soms stukjes van Thuis. Van hetzelfde laken een pak zou ik zo zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen