02 februari 2012

Films die ik nog zien wil ...

Omdat mijn voorkeur steeds naar muziek gaat en boeken. Omdat ik haast nooit in een cinemazaal geraak. Omdat ik liever geld uitgeef aan een concert/toneel ticket. Omdat ik nog wel redenen verzinnen kan. Sta ik wat op een achterstand wat films betreft ... en wat staat er ons dan te doen. Juist ja, een lijstje maken, getiteld 'films van 2011 die ik nog zien wil'. En dat zijn er uiteindelijk precies toch wel een goed aantal geworden.

Midnight in Paris (Dali, Hemingway, Fitzgerald, Picasso, Buñuel, T.S Eliot, Matisse, Gaugain, Toulouse-L'autrec, Degas, allemaal in één film! Van Woody Allen!), Extremely loud & incredibly close (favoriet boek!), Hugo, A dangerous method, The Artist, War horse, Shame, We need to talk about Kevin, Take shelter, Melancholia, One day, Rango, Restless, Jane Eyre, Paul (Simon Pegg en Nick Frost = altijd hilarisch!), The deep blue sea, Wreckers, ...

(Even toevallig alle Fassbender films van het jaar (serieus toevallig *knipoog*) ...)


*spoedt zich* 
*uncontrollably naughty thoughts**headdesks*
 * *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten