25 augustus 2013

Zomaar

Put your iPod on shuffle. Give me the first 6 songs that pop up.
Blitzen Trapper - Black river killer, Dark dark dark - In your dreams, Pixies - Where is my mind, Ryan Adams - Where the stars go blue, Laura Marling - Alpha shallows, Bruce Springsteen - The river.

If you could meet anyone on this earth, who would it be?
Momenteel Simon Van Booy. En dan zou ik zeggen 'manneke, waar vind ik nu in hemelsnaam al uw andere boeken, vriend?'

Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17.
Simon Van Booy - The illusion of separateness. Pagina 23 is een titelblad. 'Mr Hugo, Manchester, England, 1981.'

Ever had a poem or song written about you?
Jep. Een nummer gecomponeerd, getiteld 'Valiente Ine' (staat op mijn mp3-speler), door een Venezuelaan in Barcelona. Ha! Nu gij!

Do you have any strange phobias?
Ik denk niet dat ze zo vreemd zijn. De dood, spinnen en vuil weecees.

What was the last lie you told?
'Ik heb twee dikke patatten gepakt hoor.'

How do you vent your anger?
Niet. Ik ben een opkropper.

What's your biggest "what if"?
Wat als ik naar een andere middelbare school was gegaan? Wat als ik knap was?

Do you believe in ghosts?
Ik zou daar durven in te geloven. Omwille van mijn fantasie in de donker.

Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
Mijn toetsenbord. Mijn theetas  van Penguin books 'The Great Gatsby'. (Ja, ik begin thee te drinken begod. Maar wel nog steeds kieskeurig.)

Smell the air. What do you smell?
Appel en kaneel.

To you, what is the meaning of life?
Ach, moesten we dat eens weten hè...

What's the worst injury you've ever had?
Mijn voet zwaar verstuikt en in het gips bij het verkeerd neerkomen bij het springen over een plint in de turnles in het vijfde leerjaar.

Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
Ik ben daar veel te zwak en gevoelig voor ...

Love or lust?
Liefde. Echte liefde.

In your opinion, what makes a great relationship?
Wederzijds respect. En de ander zichzelf laten zijn.

Can insanity bring on more creativity?
Waarschijnlijk *knipoog*

What is your current desktop picture?
Een foto van een standbeeld dat ik getrokken heb in Stockholm. In zwart-wit gezet.

You accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what's even cooler is that they endow you with the super-power of your choice! What is that power?
Onzichtbaarheid. Al ben ik dat in feite al.

You just got a free plane ticket to anywhere. You have to depart right now. Where are you gonna go?
Right now? Hmm. Ow zeg. Euh. Argentinië! Als het gratis is, beter er van te profiteren en meteen een verre en duurdere bestemming kiezen. Ahja. DOEEEEG!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten