18 januari 2014

Omdat dit al een tijdje als 'draft' staat

  • ik heb angst voor de toekomst
  • eenzaamheid is nooit veraf
  • ik verfoei de mensen die mij pestten in het middelbaar niet, ik verfoei de persoon wie ik alles nadien vertelde en achteraf vaker mijn hart heeft doen breken
  • "No, I'm not ok. But I haven't been ok since I was 11, maybe 12. I am still here though. I'm still breathing. For me, sometimes, that will have to be enough." (Clementine Von Radics)
  • ik huilde me zes jaar lang de eerste (middelbare)schooldag in slaap omdat ik weer tien maanden er door moest
  • mensen maken me tegelijk gelukkig en verdrietig, vooral mijn geliefkoosde personen
  • ik heb meer muren rondom mij gebouwd dan iemand bereid is terug af te breken
  • ik heb moeite met mensen te vertrouwen
  • ik heb angst nooit te kunnen ervaren/hebben wat mijn zussen hebben (een gelukkig gezinnetje)
  • ik heb soms het gevoel enkel mijn gezinsleden te hebben
  • ik vind vrienden maken beangstigend
  • ik vermijd enorm spiegels
  • ik voel mij ongemakkelijk bij een (grote) groep mensen
  • ik wou heel erg dat ik al het bovenstaande niet kende

Geen opmerkingen:

Een reactie posten