23 maart 2014

Gedachten van de week ...

Dit weekend was er in Gent 'Petit Bazaar', een kleine beurs met 'hippe' webshops. Ik daarheen. Om rond te neuzen, te kopen en misschien ook wel wat ideeën op te doen. In mei is er zo'n beurs in Antwerpen. 'Sante Boutique'. Hoogstwaarschijnlijk weer daarheen. De prijzen die ik zag voor zelfgemaakte juwelen. Ik viel voorover of achterover, gelijk waar. Als ik voor mijn gelijkaardige juwelen het zelfde zou vragen, ik zou kunnen verdienen potverdikke. (Had ik dan ook veel klanten weliswaar.) ... Mads en Lars (s)Mikkelsen (48 en 49 jaar), Eddie Vedder (50 jaar), Bruce Springsteen (64 jaar). Mijn crushes beginnen meer en meer inappropiate te worden. Slik ... Pharrell Williams is niet slecht in zijn genre. Absoluut niet. 'Cause aaaaimmm happieeeeee. Niet dat ik wil zeggen dat zijn genre überhaupt dus slecht is. Nee nee versta mij niet verkeerd. Het is gewoon niet meteen mijn ding. Daar. Iedereen content ... Ik wil zo graag een huis inrichten. Maar echt zo graag ... *zet nog eens 'instant crush' van Daft Punk op, ach hoe kom ik daar nu toch bij* ... Als er iemand tijd over heeft. Deze is steeds welkom ter mijne huize. Ja gaarne. Och, u zou mij zo'n plezier kunnen doen ... Ik wil ook eens goe zot verliefd worden. Niet gewoon zo beetje of zo verre van goe zot. Alstublieft. Of ik ga er nog serieus beginnen over twijfelen of ik het wel kan. Het is vreemd ... A Morrisey quote a day: “You're not right in the head, and nor am I, and this is why....this is why I like you.” ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten