13 maart 2014

Maand maart is absoluut een belangrijke maand zo blijkt. Begin van de maand kocht ik een autootje. Mits nog wel een voorlopig rijbewijs. Maar het heet 'voorlopig' voor iets uiteraard. Deze week heb ik een vast contract verworven op het werk. Hoezee! U wil niet weten hoeveel keer ik daarvoor heb moeten solliciteren. Ha! Maar u ziet, de aanhouder wint *knipoog* En ik ben blij. (Ook omdat spijt stilaan op de deur kwam kloppen omdat ik mijn hogere studie had stop gezet wegens omstandigheden.) U kan u niet voorstellen hoe belachelijk blij een mens kan zijn. Maar het kan dus. Ik heb de laatste weken ook al veel Fox You! ideeën verzameld. Geweldig, dat bruisende hoofd van mij. De tijd daarentegen.  En met al dat geluk, het kan niet anders of aan het eind van de maand staat mijn ideale man voor de deur. Wel laat ons (vooral ik) dat althans geloven.
 
Een ideaal moment om de Jeff nog eens af te spelen. Zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten