23 december 2009

Eindejaarslijstjes (deel 3)


Omdat ik graag mensjes zie en dankbaar ben dat ze in mijn leven zijn verschenen! *melige bui* *snotter*

  • V (mr nice one ^^)
  • Angelete (best mate, muchos love!)
  • Daantje (allerliefste petekindje)
  • Someone special (wiens naam ik niet melden ga *gnigni*)
  • Bert (concertslachtoffer *moehaha* bedankt! want anders had ik mijn grote muzikale liefdes dees jaar wrs niet gezien en dan had ik u dat heel mijn leven kwalijk genomen ( nee, das een grapje hoor) u bent dit jaar officieel verkozen tot mijn lievelingsbroer, proficiat!)
  • Nathalie (heel fijn je te leren kennen, een nieuwe lieve vriendin)
  • Jasim (voor de glimlachsmileys en het enthousiasme)
  • Musemaatjes (of forummmaatjes) (top!)
  • Zusjes lief (voor de fijne logeerpartijtjes die ik mag komen doen en omdat jullie steeds klaarstaan voor mij)


  • Sorry aan degenen die ik zo beetje vergeten ben zo. *kijkt met schaamrode wangen naar de grond*




    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten