12 december 2009

Uit het leven gegrepen: 30 dingen


1 Het is winter, u voelt het en de feestdagen zijn in aantocht, jeej!
2 Maar alstublieft alstublieft alstublieft moeten we echt daarom weer die suïcidale kerstmannen buiten hangen?
3 En neen laat ons nu ook niet gaan overdrijven met kerstverlichting, meneer de buurtbewoner.
4 Danku.
5 Dieren hebben mij graag.
6 Ik weet begod niet waarom.
7 Als ik een wei passeer, komen de koeien altijd af gelopen.
8 Katten komen steeds op mijn knie zitten.
9 Honden lopen altijd in volle vitesse mijn richting uit.
10 Ik panikeer dan, want moet niet hebben van grootse hondsbeesten.
11 Die zijn ja zo ... groot.
12 Ik eet wel graag koekjes.
13 Met chocolade.
14 Maar ook zonder chocolade.
15 Ik ben nog steeds op zoek naar een beter classificatiesysteem voor mijn ceedees.
16 Want nu is het nogal zeer onnozel opgesteld.
17 Van wat ik het liefst hoor naar de minder beluisterende albums.
18 Maar ja als ik dan eens een nieuw album koop dat op mijn nummer twee staat, ja, dan heb ik dus een probleem, moet ik alles schoon plaatsje opschuiven.
19 Zot werk!
20 Ik wil een banjo!
21 En ik ga blijven zagen tot ik er één heb.
22 En nadien koop ik een ukelele en een mondharmonica.
23 Sterk plan lijkt me dat.
24 Ik heb drie blogvolgers en ben daar uitermate fier op.
25 Een zeer bedanktjewel!.
26 En hopelijk breidt dat aantal zich ook eens uit en misschien kan ik dan de tiende of de vijfde, te zien hoe snel dat het uitbreiden zich voordoet uiteraard, een speciale attentie geven ofzo.
27 Ha! Maar ik zeg lekker nog niet wat *hangt de snoodaard uit*.
28 Mijn inspiratie is de laatste dagen weg.
29 Foetsie! Vertrokken met de noorderzon.
30 En ik weet echt niet waarheen.


2 opmerkingen:

  1. ik zal mij nog twee maal aanmelden als blogvolger - krijg ik dan die attentie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm :D ge kunt altijd eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen