02 december 2010


"Ineeeeeuh! Waar zijn uw vorige postssss?" klonk het paar keer alsof ik zonder gène paar kippen vermorzeld had met een sneeuwschop.

Wel, al durf ik het bijna niet te zeggen, maar ik vond die laatste gedichtjes best wel goed. En bij nader inzien zou ik het dan jammer vinden dat ze zomaar ooit ergens anders opduiken. (En daarbij ze waren redelijk persoonlijk ook.) U zal moeten wachten op mijn eerste gedichtenbundel. Weet wel, wachten kan wel eens lang duren. Ohja. Dus bij deze laat ik u weten dat wanneer Ine nog eens 'poetisch' uit de hoek durft te komen, ze de resultaten maar paar daagjes blogs zal laten staan. U zal dus op uw eigen snelheid moeten rekenen, wil u bezwijken aan uw nieuwsgierigheid.

Maar het is fijn te weten dat mijn lieve lezertjes zo opmerkzaam zijn en waarde hechten aan mijn (vaak nogal vreemde en/of al eens onnuttige) posts.

Met liefs,
uw blogschrijfster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten