09 december 2010

Uit het leven gegrepen: 40 dingen


Hoe meer deze rubriek aan bod komt, hoe meer ik te weten kom dat er bij deze rubriek alles behalve een snars van te snappen valt. Geweldig toch! Not everything makes sense my dears!

1. Ik denk dat ik het weer een beetje kwijt ben.
2. De inspiratie om schrijven.
3. De inspiratie voor de blog.
4. Bij deze wil ik ook meteen verkondigen dat ik ook slaapkleedjes heb.
5. Jawel!
6. Dus aan degenen die het steeds over mijn pyamabroeken hebben ...
7. Aan mijn ene hand is mijn wijsvinger groter dan de ringvinger.
8. Aan mijn andere andere hand andersom.
9. Fascinerend!
10. Vroeg de mama des huizes of ik dit jaar de kerstkaarten wil ontwerpen.
11. Surely!
12. Voegde ze eraan toe, ik zal ze u betalen aan de prijs van een kerstkaart uit de winkel.
13. Hopelijk bedoelt ze Hallmarkwenskaarten *van knipoog*
14. Anyways het blijft een droom ooit een winkeltje te hebben waar ik mijn eigen ontworpen spulletjes verkoop.
15. En dan wordt u mijn vaste klant.
16. Uiteraard!
17. Ik heb iets met Eames stoelen.
18. Maar ze zijn veels te duur.
19. Mineur van jewelste.
20. Een mens zou nu toch stilaan gaan denken dat kind werkt elke dag met papier.
21. Zich eraan snijden moet nu toch reeds uit den boze zijn.
22. Ahum .. denk u maar gerust verder.
23. Binnenkort in uw boekhandel!
24. 'Diverse nachtgroeten recht uit het hart'
25. Kon ik mijn verstuurde berichten raadplegen, ik had al verzameling van laat ons zeggen een stuk of dertig :p
26. 's Nacht als ik lekker ingeduffeld onder de lakens lig luisteer ik al eens vaak naar mijn muziek.
27. Niet 'mijn' muziek, maar de muziek op mijn mp3speler, uiteraard.
28. En dan creër ik soms bij bepaalde liedjes al eens een verhaal en een clip.
29. Met, jawel, mij in de hoofdrol.
30. Egocentrisch figuur dat ik ben :p
31. Het fijne is, op het eind straal ik altijd van geluk in die clip *grootse glimlach*
32. Gisteren was dat 'First day of spring' van Noah and the Whale.
33. Vooral in het deel waar het lied explodeert was het best goed acteerwerk.
34. En het weer was alleszins al vele beters in mijn hoofd dan dat het werkelijk buiten was.
35. Volgens mij is Damien Rice een zeer romantisch ingesteld persoon.
36. ... you give me miles and miles of mountains, and I only ask for the sea ...
37. En is hij ook snel tevreden met de kleinste maar welgemeende vormen van affectie en blijk van liefde.
38. ... when there's nothin' to give, well, how can we ask for more? ...
39. Schoon vind ik dat.
40. Woord naar Damien: Altijd welkom beste man, de theelichtjes branden al.

1 opmerking: