09 januari 2011

Ben ik nu toch serieus curieus naar wie daar zo latersdanmiddernacht of ochtendlijktevroeg zijn neuzeke in mijn blog steekt


Verbazend dat er lezertjes zijn die hier iedere dag wel eens een kijkje komen nemen. Inderdaad ik kan dat merken. En ze komen soms op zot vreemde uren. Maar het flatteert me wel uiteraard *knipoog* Moet zijn dat er toch wat interessante dingen te vinden zijn en het hier fijn vertoeven is. (Geen paniek. Ik loop nog steeds in mijn schoenen hoor *lacht*)
Wel voor mijn fervente blogvrienden toch wel een speciaal aan hun gewijde blog. Alstublieft!
En dan als kleine wederdienst maak je je aan mij bekend. Want mijn nieuwsgierigheid is het grootste dat er is. Altijd al geweest en zal altijd zo blijven wezen *grote glimlach*
Even vlug een top drie gemaakt en ben je degene die aan het ip-adres voldoet, dan mag je je spontaan aanmelden en zal je verrast worden met een nog uit te vinden attentie. Hipperdepip! (En ik weet eens iets technologischcomputerisch, straf toch wel, dus als je niet weet hoe je je ip-adres moet leren kennen, laat het maar weten en een deskundige uitleg wordt je meegedeeld. Ha! Speciaal allemaal toch wel zo.)
91.176.91.20 BE - adsl-go-plus (de laatste twee getallen zijn veranderlijk)
66.249.72.201 US - google inc (")
94.227.6.224 BE - telenet n.v. residentials (")

Ja echt echt echt echt curieus naar die bijna dagelijkse lezers :D

3 opmerkingen:

  1. Jij stiekemerd! :D jij kan dat gewoon controleren zeg, jawadde :D
    Ik ga meer mijn best moeten doen want ik zit niet in de top 3 :( (wat toch wel veel zegt over de top 3 vind ik :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi!

    Ja maar die top 3 zijn nog vele stiekemererer :( ze zijn ondertussen weeral een keer of twee gepasseerd en maken zich toch nog niet bekend ook al vroeg ik het lief ;) tsss

    ja rond 1 u of zelfs 3 u snachts, hoe zot ben je dan wel niet :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Google

    http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=34439

    BeantwoordenVerwijderen