10 november 2011

Stephen Fry and Noel Fielding

Momenteel zot van BBC programma's zoals QI, Never mind the buzzcocks, Have I got news for you, The big fat quiz of the year, ... yes those British men do make me laugh ... (feit: ik moet tegenwoordig meer achter woordenschat zoeken in het Nederlands, terwijl ik die woorden wel in het Engels zeggen kan) ... (dus wees niet verbaasd als deze blog ooit eens helemaal in het Engels blijkt te zijn) ...



Als ik u een kleine tip geven mag: Never mind the buzzcocks series 24. Elke aflevering met een andere guest host, maar met dezelfde team captains Phil Jupitus en Noel Fielding. De andere seizoen zijn uiteraard ook wel de moeit.

De mama denkt dat ik secretly fancy a British older gay man. Stephen Fry met name. In anderhalve week drie van zijn boeken gekocht en ik heb QI wekelijks ingesteld op onze digirecorder. Voor alle duidelijkheid 'fancy' is nu niet de toestand waar ik mij in bevind wanneer het over de heer Fry gaat. Die man is gewoonweg ronduit hilarisch (met grote letter H). Verwacht u binnenkort maar aan een paar gequoteerde stukjes uit 'Mrs Fry's Diary'. Ik verwittig u maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten