29 september 2012

Zonder omslag (18)

Lieve Heer Cumberbatch,

Cumberbatch Cumberbatch Benedict Cumberbatch. Ik zou het honderd keer kunnen zeggen. Nog liever zou ik het u willen horen zeggen. Want uw stem ... u zou mij alles kunnen zeggen en ik zou er niets van kunnen na vertellen. Niet omdat het mij onverschillig laat, maar omdat uw stem een aparte weg inslaat. En ik eerder geneigd ben deze te volgen. Uw diepe warme stem overgoten met Britse klanken en schone articulatie is als chocolade. Een zeer donkere bittere vijfennegentig procent cacao tablet chocolade van beste kwaliteit. Een stem die mijn ribbenkast friemelend doordringt en mijn botten vibreert. 

Spreek en ik zal luisteren ... fluister dingen die ik van een echte man horen wil ... 


Voor altijd de jouwe,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten