14 december 2014

Op het eerste zicht ben ik een stille. Ik weet dat. Ik voel mij meestal ook niet echt op mijn gemak bij mensen. In het begin dan toch. Als ik ze beter leer kennen en ik begin me dan toch op mijn gemak te voelen kan dat onmiddellijk keren. En dat is een goed teken. Oh jazéker. Want dat keerpunt is de échte ik. En u heeft mijn vertrouwen gewonnen. Hoezee. Waarom ik niet meteen de echte ik kan zijn is een lang verhaal. Enfin, mijn punt is, ik ben dus eigenlijk geen stille. Ja. Ik vertel jullie geen leugen.
 
En zo ook geef ik mij al eens graag. Volledig. In de muziek by example. Daarnet nog, in de douche - al is dat geen erkend bewijs dat ik nu al dan niet een stille ben. Maar ik hou het liever zonder publiek in de douche. Dus u moet mij gewoon maar op mijn woord geloven. - kon ik het mij niet laten om onder die stroom water even Tim Van Haemel gewijs Puppy ten berde te brengen.  
 

 
Ik ben er enkel nog niet uit of ik dit nummer (erg) goed vind of matig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten