28 december 2014

Zonder omslag (29)

Lieve nieuwe jaar,
 
Wees goed voor mij. Zodat ik elke dag met al mijn enthousiasme goeie morgen morgen kan zingen. Of misschien dan toch weer niet zo overdreven. Net goed genoeg om elke dag weer volop mijn dag door te komen. Ready om elk obstakel te overwinnen. Want geef nu toe, die zijn er bij de vleet. Hier en daar een stapje dichter bij het mogelijk uitkomen van mijn dromen zetten. Want geef nu toe, die zijn er ook bij de vleet.
 
En misschien moet ik het dit jaar maar eens wagen. Een zoekertje. Gez: 2 arm om it schln. Al lijkt een goed nummer vinden van Milow plausibeler. Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat ik een interessante persoon zomaar tegenkwam. Die mij eveneens ook ietwat interessant vond. Stap 1: dag zeggen tegen vreemde mensen. Al wordt het meestal afgeraden tegen vreemden te spreken. Als kind was dat toch zo.
 
Passie moet gevoed worden. En als er één constant aanwezig is, mogen we die zeker muziek noemen. Dus hierbij hoop ik dat u mij muziek schenkt die aanraakt en woorden die doen nadenken. 
 
Enigszins wil ik hopen dingen te zeggen waarvan ik ooit gezworen zou hebben dat ik ze van mijn leven niet zou zeggen, dingen te doen waarvan ik ooit gezworen had dat ik ze ooit wel zou doen.
 
Maar vooral wil ik in 2015 leuke plannen in het vooruitzicht hebben.
Dat alles verandert, en tegelijk ook niets. 
Dat alles in orde is, en alles zijn gang gaat.
 
 
Voor altijd de jouwe,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten