05 april 2010

"Mooi weer en fruitsla is al wat ze wou"


Het is een beetje een bewogen weekend geweest. Een beetje alles van weer en aangepaste emoties. Lente wil ik! Echte lente. Met zon en kleine lammerkes huppelend in frisse groene weiden en geur van bloesems. Mja!
Maar goed meneer hier boven heeft het precies nog niet helemaal uitgedokterd en geeft ons wat vanalles door elkaar. Treiteren noem ik dat, want kan er absoluut niet meer aan uit. Ach ja.

Vrijdagavond kwam vader des huizes thuis met serieuze barst in zijn voorruit. Eén of ander idiootspersoon moest op-een-voor-hem-geniaal-idee zijn gekomen een steen te gooien midden in de ruit. Gevolg: verjaardagsetentje gaat niet door! Haha, neen daar kan ik dus absoluut niet meelachen vriend-stenen-gooier. Ge moest gij beschaamd zijn!

Paar nachten in de week slecht geslapen en meteen ook weinig waardoor zaterdag beetje met verkeerde been uit bed ben gestapt. Ja okee een beetje veel ja. Goh wat was me dat voor een ochtend. Slecht humeur, on ge loof lijk! U had gelijk was u niet in mijn buurt. Soit uiteindelijk is het wel overgegaan hoor. Rond vier uur zo toen ik op het idee kwam dat een relaxerend bad misschien wel wonderen kon doen. En inderdaad! Magic!

Het was gisteren de Ronde van Vlaanderen. Ja ik kijk daar naar. Er zijn ook vrouwen die naar voetbal kijken, dus er is niets mis met vrouwen die naar het wielrennen kijken. Ahja logisch. En ik heb de winnaar van deze klassieker en de twee klassiekers van vorig weekend kunnen voorspellen. Man zotjes! Misschien dat ik woensdag wel weer een gokje waag.

Ik ben dan wel een jaartje ouder sedert paar daagjes maar nog minstens even naïef. Mijn bambi-ogen vertikken het om slechts in personen te zien en ik knik dus altijd maar van ja. En mijn intuïtie zegt dat het binnenkort weer serieus van tegenslag zal zijn. Maar ik wil dat nog even niet inzien en wacht rustig af. Dus ssshhhttt en we doen alsof er niets aan de hand is.

Ooh en ik heb nog niet veel aan de chocolade eitjes gezeten waarvoor applaus! Danku.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten