11 april 2010

Ahoi hip



*zingt: 'Tickle me pink, I'm rosy as a flushed red apple skin'* (voor de duidelijkheid: is de enige zin die ik al van het lied ken en dat constant uit mijn mondenken floept op elk moment van de dag).

En de week staat in teken van project. Driewerf hoera! Lang leve de stress en het doorwerken terwijl de luiheid aan het oortje knaagt en lang leve de rommel die ik daardoor maak. En ik ben eerlijk, ik geef dat toe ik ben wat laat in gang geschoten. Woeps! Soit moed er in houden Ine moed er in houden!
En hadden ze nu eens meteen gezegd vooraleer ik het gekozen had van 'en neem geen boeken en cds winkel want dat is moeilijk' het zou fameus geholpen hebben me dunkt. De naam, de verlichting, het logo, ... het was altijd wel het moeilijkste precies *zucht*. Hip hip voor het enthousiasme en de moed! Maar kijk we zullen het zo bekijken: bewijzen dat moeilijk ook gaat. Aha!
Mja ik heb eerlijk toegegeven zelf ook weer moeilijk willen doen door het ontwerpen van vormen die moeilijk uit te voeren zijn. (kijk op foto)
Jups ik hou u op de hoogte!





Oohja als ik u vertel wat ik allemaal droom (heb ik u al eens verteld) u zou mij raarder vinden dan u al stiekem vermoedt maar nog niet durven zeggen hebt. Soit vrijdagnacht wilt u niet weten wat er zich in mijn dromen afspeelde. Ach eigenlijk wel want ik heb u hier stiekem curieus gemaakt. Dus ik vertel het snel: ik had blijkbaar mijn eigen appartementje (het was schoon ingericht, totaal mijn smaak moet ik zeggen, vintage dingen, I like) en de deur stond open en ik was bezig en ineens stond daar een man in de deuropening met nog een man erachter en ik herkende hem meteen en ik zei mo oooh meneer pastoor zeg en toen dacht ik een seconde snel na en zag ik mijn fout in en sprak excuseer áartsbisschop, mon seigneur (ik voelde me compleet monty python en fawlty towers tegelijk) en hij kwam binnen en vroeg of het raam open mocht en zette zich neer en at iets en toen werd ik wakker.
En nu vraagt u zich af (meerdere dingen): waarom droom jij van de aartsbischop? hoe komt het dat jij die meteen herkend? what the hell is the meaning of die droom?
Eerste vraag kan ik beantwoorden. Aha(een geluk, anders was het ietwat genant). Wel ik heb toevallig donderdag gekeken naar 'De klas van Friedadinges' en dan moeten de bv's (altijd maar quizende bv's de laatste tijd) snel zeggen fout of juist bij foto's met de naam er onder die dus juist of fout kan zijn. En toen kwam de aartsbischop zijn foto met daaronder 'AARSbischop'. Ik zei fout de mama zei juist (met excuus nadien khad niet goed gelezen, yeah right ha!). Soit omdat ik effe met de mama gelachen had bleef dat in mijn hoofdeken misschien onbewust dwalen. En ten tweede was er vrijdagavond de nieuwe serie op canvas 'The prisoner' en ik was tegen de broer bezig daarover en ik zei aaah das met Jim Caviezel en hij ja en ook met Ian McKellen. En ik daarop hela SIR Ian McKellen, das gelijk ge tegen onzen Deken van Alsemberg zegt 'dag meneer pastoor' (dan verbetert hij u 'Deken, deken' (hihi wat dus grappig is en ge dus moet blijven pastoor zeggen, soit bijzaak). Maar dus dat stak waarschijnlijk ook nog in mijn hoofd en ja die combinatie geeft deze droom. In het vervolg kijk ik naar programma's met schone mannen en spreek ik over gepelde appelsienen. Who knows wat de combinatie dan wel niet zal zijn.

En ik had toch maar weer de winnaar van de klassieker Parijs-Roubaix vandaag voorspeld. Cancellara! en ik had Flecha en Hushovd in andere volgorde gezet. Ik zou er verdomd geld voor moeten inzetten. Millions will come my way! Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten