12 april 2010

Welja


Ik wist het al een tijdje (een week ofzo), maar ik weigerde het te geloven. Nog steeds. Het is zonde! Jay Jay Pistolet legt zijn gitaar neer en gaat zich met iets anders bezighouden naar het schijnt. Neen! Ik wil dat niet! *zucht* Hoogstwaarschijnlijk zegt deze naam u niets. Ook een zonde. Justin Hayward-Young is nochtans een fijn artiest. Maar ja als ie wilt stoppen zal ik als onbekend belgisch fannetje wel niet veel te zeggen hebben. Voor niets zitten wachten op een album. Schone dadde! Eens aan zijn oren moeten gaan trekken. Uhu! Maar we gaan er niet om wenen. Misschien toch een klein traantje wegpinken ofzo.
Maar goed laten we toch nog eens een clipje posten voor degenen die hem nu (wel wat te laat hè mannekes) nog moeten ontdekken.

Mijn handen hangen vol verf maar dat is totaal niet relevant.



Maar hoe zit het vandaag met de maquette? Welwel *zucht* het was nogal lastig. Het is vervelend prutswerk waardoor het precies niet echt vlotjes vooruit gaat. Verven wachten plakken wachten verven wachten plakken wachten ... En dan was ik vergeten dat het nogal een lijm van straffe kwaliteit is. Op tijd mijn vingers van elkaar kunnen doen of het was van forever the fingers touched. Eén enkel probleem: de verf is op! Paniek! Want ik heb nog veel te schilderen en heb die kleur gemaakt door vanalles bijeen te werpen en ik ben vergeten wat dat allemaal was *bloost (licht maar toch)*.

(Zie hier wat ik al heb, niet vetjes dus, de geschilderde vloer, een rechtstaande muur, de cdrekjes enkel nog plakken en een eerste boekenrek. Ik heb nog wat werk voor de boeg dus. Prutswerk!)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten