24 februari 2011

Draaien met die wielen zeg ik u


Dit weekend start het wielervoorjaar weer. Hoezee. We like because we like van die verslagjes schrijven waarin elke essentie ontbreekt. Ha! En ik doe weer mee aan een soort competitiespelletje. Met een zelf gekozen en opgesteld ploegje waar de totale waarde niet meer dan 8000 van mag bedragen. Rekenwerk zeg ik u en verdacht moeilijk. Maar het is Ine gelukt. Absoluut.
In Ine's ploegbus zitten schoon achter mij (en stralend van contentement omdat zij door mij gekozen zijn, hihi) in de zetelkes:
Matti Breschel, Manuel Quinziato, Fabian Cancellara, Fabian Wegmann, Francisco Jose Ventoso, Carlos Barredo, Juan Antonio Flecha, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Heinrich Haussler, Berhard Eisel, Andreas Klier.
En ze gaan er een lap op geven, ik voel het in mijn rechtse kleine teen. En dat wil wel wat zeggen denk ik dan.

I'm ready to take a victory! *breedse evil glimlach (klinkend als moehaha)* Pinten pakken pinten pakken hip hip hoi!


2 opmerkingen:

  1. Pinten pakken, da zullen ze zeker doen... om hun ontgoocheling weg te drinken nadat ze weer naar huis gereden zijn door mijn ploeg... :p

    BeantwoordenVerwijderen