15 februari 2011

Lijstjeuh! (bis)


Uiteraard zijn er nog vele vele vele hopen dingen waar ik ten zeerste van genieten kan.

• Een wederwoord bieden ook al weet je dat je gelijk niet halen zal. Ine zal toch een uitleg weten te geven *big smile* moehaha.
• Wanneer het water in het bad de ideale temperatuur heeft.
• Wakker worden en niet meer moe zijn.
• Gescherpte potloden a point.
• Wanneer je humor wordt begrepen.
• Wanneer iemand de deur voor je openhoudt, altijd vriendelijk vind ik dat.
• De eerste pagina van een schetsboek beginnen.
• De herrinnering ophalen van de eerste kennismaking met personen.
• Dingen doorstrepen van je moet-ik-nog-doen-lijst.
• Het papiertje van de yoghurt in één grote lik aflikken.
• In slaap vallen op het geluid en ritme van de regen.
• Net voor het alarm wakker worden. Aha wijsneus met je getuut!
• Kaarsjes en theelichtjes sfeer! (volgens mij zijn kandelaars en theelichthouders een familieverslaving)
• Het einde van de zin niet halen en dus niet verder kunnen zeggen omdat je al zo hard moet lachen om dat wat gaat komen.
• Britse accenten. Lovely and wicked my dears!
• De boter of choco dat op je geroosterde boterham smelt.
• Wanneer je eindelijk de artiest of titel van het nummer weet te kennen na een lange tijd van vastzitterij in je hoofd.
• Correcte spelling!
• Stukken van dialogen in films perfect kunnen meezeggen.
• Je in fantasie volledig laten gaan.
• De bergaf in een parkeergarage makes me go ‘whoooesh’ of ‘whieeee’, hangt af van de steilte.
• Geschenkjes geven zonder aanleiding.
• Op niet zomer dagen binnen in topje lopen en dan op de vragen van ‘mo hebde gij geen kou zo?’ met fierheid ‘nope’ kunnen zeggen. (Stiekem ben ik een eskimo, maar dat weet gij niet, ahnee want het is stiekem, aja)
• Handschriften.
• KNUFS! ^^ (deze laatste zag niemand aankomen, ha!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten