11 oktober 2011

Gis gis gis het plaatje (1)

Van welk kunstwerk/kunstenaar is dit een detail?

6 opmerkingen:

  1. Ben je daar wel zeker van, mijn vriend?

    En voor welke prijs speel je? (dat wil zeggen één nr 1 tot 5 inzetten)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da ga ik toch voor nummerken één.

    En voor ge mij spellingsgewijs een loef afdraait voeg ik er nog een extra 't' aan toe: Botticelli, Sandro - geboren Alessandro di Mariano di Vanni Filipepi (met een fragment uit het schilderij La Primavera).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Correct!
    Uw ingezette prijs: een prachtige reis naar de geboortestreek van deze kunstschilder, namelijk Firenze.

    Helaas was u niet de tiende beller. Maar waag volgende keer zeker nog eens een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik u nu tien keer bel, win ik de prijs dan wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kan je uiteraard altijd eens proberen hè

    BeantwoordenVerwijderen