02 januari 2013

Zonder omslag (20)

Lieve Iwein het dwergkonijn,

Eerst en vooral wil ik je bedanken dat ik je een brief schrijven mag. Ik heb nog nooit het genoegen gehad om een dwergkonijn te schrijven. Ik wist uberhaupt ook niet dat konijnen onze taal kunnen verstaan, laat staan mijn blog lezen. Misschien mag ik dan ook geloven in het bestaan van een mad hatter, march hare en chesire cat? Als ik je volg laat je me dan in een hol vallen en ontdek ik een compleet wonderland? Of werkt dat zomaar niet? 

Weet je wat ik graag zou willen doen? Op dit eigenste moment bedoel ik dan. Nantes van Beirut zingen en met een snaredrum rond mijn middel ronddwalen op een verlaten plek. Jij mag tierig met me mee huppelen als je wil. En je dierenvriendjes deinen dan achter ons aan op het ritme van de melodie. Zou dat niet fijn zijn, Iwein? 

En dan vergeten we even alles.

Voor altijd de jouwe,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten