02 februari 2010

Uit het leven gegrepen: 30 dingen


1. Moeite heb ik met alles wat ik zeggen wil in een sms te smijten.
2. Na de sms verstuurd opgelucht dat ik net niet het maximum van tekens heb overschreden.
3. En dan *beltoon (dezer van Tom Pintens)* met als antwoord een 5 misschien zelf mits een hoop van geluk een 10 tal woorden *moed daalt hops naar mineur*.
4. Meestal zelfs geen antwoord.
5. Jes aaim e verrie populer guirl.
6. Ge moet de dingen een plaats kunnen geven.
7. Dat zeggen ze dan als je weer de zoveelste ontgoocheling hebt ondergaan.
8. DE DINGEN EEN PLAATS GEVEN???
9. Waar? Hoe? Waarom?
10. Dat zeggen ze er natuurlijk weer nooit bij.
11. Ik weiger te geloven dat mensen die zeggen dat ze je missen je werkelijk missen.
12. Zeker als je ze nadien niet meer hoort.
13. Tenzij dat ze dat natuurlijk doen om nadien te kunnen zeggen dat ze je missen.
14. Maar dan zeg ik liever: zot!
15. Koala’s zijn zacht!
16. Wel ik heb er nog nooit eentje aangeraakt.
17. Maar zo zien ze eruit.
18. En meer moet dat niet zijn!
19. Chee luh kwo dee nay he.
20. Zoek het eens op ja.
21. Bijna weer Valentijn.
22. Hoezee voor de commerce!
23. Ziet Jude Law der weer niet ongelooflijk ‘rrr’ knap uit in zijn nieuwste film?
24. Of hoe zit dat.
25. Miljaar, het moet fameus deugd doen om zo eens iets in alle kracht tegen de grond te slaan zoals een gitaar.
26. Maar dan wel geen van mij.
27. Het zou kunnen, ben nog niet zeer zekers, maar het zou kunnen.
28. Dat ‘Don’t panic’ Van Coldplay wel eens mijn favoriete nummer zou kunnen zijn.
29. Maar zeg het niet tegen Jeff Buckley!
30. Hij zou het niet verstaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten