26 februari 2010


Als ik kon zou ik dingen willen veranderen.
Bepaalde impulsieve buien vermijden.
Want die doen meestal meer kwaad dan goed.
Bepaalde mensen ontwijken.
Want sommigen doen mij meer kwaad dan goed.
En het zijn vaak dezelfde.
Die mijn hart niet volledig binnen willen,
maar ook niet gemakkelijk buiten geraken.
Terwijl ik diep van binnen weet dat dat het beste zou zijn.
En denk ik steeds het is okee, het zal waarschijnlijk niet meer gebeuren.
Maar dan hopla voor je het weet ...
Het maakt mij kwaad , maar vooral breekt het mij,
het verscheurt mij in duizend stukjes,
het laat sporen na die moeilijk te wissen zijn.
Ik lig in strijd met wat goed voor me is en met wat ik zelf wil.
En ik weet dat hier, mijn blog de juiste plek niet is,
maar het houdt me vast.
En mijn concentratie valt weg.
Waarom me altijd laten vangen door vriendelijke woorden?
Dagen vullen zich met vraagtekens.
Grote verwachtingen, maar resultaten steeds nietig of niet ter sprake.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten