09 januari 2012

Ik voel mijn vingers weer kriebelen. Ze wijzen naar mijn potlodendoos heel ongedwongen. Ik zou best wel weer willen. Nog eens een portretje op papier zetten. Maar van wie? Suggesties zijn altijd welkom.

Soms heb ik een draaikolk van chaos en ideeën in mijn hoofd. Allerlei creatieve uitspattingsgedachten dwarrelen door elkaar en ik krijg geen vat op elk afzonderlijk. Te veel in mijn hoofd, te weinig tijd om alles meteen te kunnen vervullen. Die overdaad aan ideeën bemoeilijkt mijn concentratie, met als gevolg een beetje van alles en een beetje van niets.

Soms wou ik dat ik een klein machientje had. Heel handig en eenvoudig overal mee te nemen. Een machientje dat de opborrelende ideeën overneemt, elk afzonderlijk. Zo dat ik nadien geen enkele ergens onderweg verloren heb. Zo dat ik elk ideetje verwezelijken kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten