15 januari 2012

Ine de eeuwige lijstjesmaakster

Binnenkort publiceer ik mijn Tijdloze (editie 2) (zie rechts bovenaan): langer, beter, straffer en totally Ine's smaak! Vorige keer waren het er nog 350, nu zijn het maar liefst 700. Nummers die uitblinken in schoonheid, of overgoten met herinneringen, ... 316 verschillende artiesten. Van The Doors tot Goran Bregovic, van Yann Tiersen tot Pearl Jam, van Nick Drake tot Depeche Mode. Noem mij maar gerust een muziek addict, een echte nerd,  bezeten desnoods. Raakt me niet! Ik ben er immers fier op!

Wie zich al aan een top drie durft te wagen. Hou u absoluut niet in. Waag uw kans en wie weet verzin ik wel een leuke prijs *knipoog*. Met vol enthousiasme worden ze momenteel in een volgorde gegoten.

2 opmerkingen:

  1. Een poging:
    5 Led Zeppelin - Stairway to heaven
    4 The Band - The Weight
    3 Yann Tiersen - ...
    2 Pearl Jam - Black
    1 Jeff Buckley - Vancouver

    BeantwoordenVerwijderen