12 september 2010

Feest!


Feest! *toetert*
Ja! Groot feest! Want vandaag zet Ine met veel blijdschap, vreugde en een bloemenkrans een speciale week in. En niet zomaar een speciale week. Neen! Vergis u niet. Deze week start de Tijdloze week van Ine. Hoera!

Elke dag worden er 50 nummers gepost. Van 350 naar 1. We beginnen uiteraard vanachter. Aja. Kwestie van wat spanning op te bouwen. Aja.

Nummers die ik tijdloos vind. (Veel recente nummers moet u niet verwachten, die moeten nog een rijpingsproces ondergaan, dat moet dus groeien vooraleer ik het kan bestempelen met een stempel van tijdloos.)

En ohja het zou dus kunnen dat ik er een heleboel belangrijke ben vergeten. Nummers die het verdienen om hoog te scoren, maar er dan toch niet blijken in te staan. Geen paniek. Dit is dus echter een momentopname en ik heb me op niets gebaseerd enkel op de nummers die in me opkwamen. En ik had verder kunnen gaan tot mijn hoofd alle nummers die ik ken had afgespeeld om zo een zeer juiste en werkelijke lijst der tijdloze nummers te bekomen. Maar kijk compleet zot zijn we nog niet hè. Ik vind 350 nummers al straf genoeg. En gij ook.

Bekogel mij alstublieft niet met tomaten, eieren, komkommers, kartonnen dozen of dergelijke toestanden als de lijst u niet aanstaat of als u vindt dat Jeff Buckley's naam nogal veel voorkomt. Niet dat ik al ga verklappen of die naam werkelijk veel zal voorkomen. Verrassing.

Ohja begin maar eens uit The Beatles collecties beste nummertjes te halen. Zot werk zeg ik u!

1 opmerking: