23 september 2010

Uit het leven gegrepen: 35 dingen


1. Als ik heel eerlijk mag zijn en dat mag.
2. Durf ik soms toch nog niet in een hele donkere kamer te slapen.
3. Mijn fantasie slaat soms op hol.
4. Daarom vermijd ik meestal angstaanjagende, bizarre, geweldadige, ine-maakt-er-meteen-haar-eigen-verhaaltje-bij, ieks-ik-durf-nu-ni-meer-alleen-in-dienen-donkerte-naar-boven-ze-want-er-zouden-maar-eens-zo'n-stelletje-raar-mannen-op-den-overloop-kunnen-rondlopen,... films. Mja.
5. Ik kijk vanaf nu ook geen films met Jeff Bridges meer.
6. Absoluut niet.
7. Bekijk 'Tideland' eens en u begrijpt mij.
8. Ik vind Kapitein Winokio fantastisch!
9. Mijn neefje vindt Editors geweldig.
10. Gisgisgis wat is loos.
11. Ik wacht nog steeds op een officieel tiende lezertje hieronder de lijst.
12. Dan is het feest en nog nooit zo leuk geweest!
13. Ik word momenteel al eens enorm blij van limoengroen.
14. Eergisterennacht reed ik voor het eerst op een paard.
15. In mijn dromen wel te verstaan.
16. Het duurde eeuwig voor ik eindelijk op dat wild paard zat en viel achteraf na een nogal niet zo gemakkelijke rotsrit in een hoop lege schoendozen. Geweldig.
17. Vannacht riep ik in dromenland tegen Eddie Vedder.
18. Bol het af! Onnozelaar!
19. De reden is mij volledig ontgaan.
20. (Ik hoop stiekem dat hij toch nog eens terugkomt.)
21. Ik heb nog geen enkel Harry Potter en Twilight boek gelezen.
22. Aha wat zeg je me daarvan.
23. Neen het is niet altijd zwart of gewoon wit!
24. Het is grijs.
25. Van tijd dan toch. Als de kleurentelevisie in mijn hoofd even een stoornis ondervindt.
26. Ik vroeg me af waarom hemden met het label 'easy iron' steeds verkreukt in de winkelrekken hangen.
27. Hoe geweldig is het niet om zo hard te moeten lachen dat je gewoonweg geen geluid meer maakt.
28. Iets zegt me dat ik de laatste tijd nogal veel lijstjes aan het verzamelen ben.
29. Seriously? Hmm.
30. En zal ik u nu nog eens iets zeggen? Zwart op wit getypt.
31. Ik stop nooit met bloggen.
32. Ook al weigeren mijn lezers mijn blog nog te lezen. Ja zelfs dan.
33. J-o-h-n-n-y F-l-y-n-n!
34. Djeez en wetende dat ik bij deze rubriek begon met een tachtigtal dingen.
35A. Hopelijk komt het allemaal terug.
35B. Ohja er zit een geheime boodschap in verborgen! Ohja. (I told you I want give up that easily!)

6 opmerkingen:

  1. Vreemd... ik heb de laatste tijd enorm veel last van subliminale beelden... lijken overal op te duiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ine, wist je dat t gebruik van subliminale beeldtaal bij wet verboden is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. burt ik begin jou nogal een irritant ventje te vinden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan mij in vele dingen van je lijstje ook vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen