20 september 2010

That was fun!


Zotjes, hoe fijn is zo'n muzikale tijdloze week wel niet!

En ik dank mijn drie trouwe (denk toch dat ze trouw zijn *knipoogt*) en één verplichte (hihi) bloglezertjes voor hun reacties ... en morele steun.

Zo'n editie volgt zekers en vast nog eens! Hoera wordt er daar dan geroepen door z'n allen, of alleszins toch al zekers door mijn enthousiaste ik.

Naar een idee van Jo (één van de drie hierboven vermeldde lezers) volgt er gauw een top (geen 350!) klassiekers. Hè, dat is net toch geweest? Neen zo geen klassiekers, maar klassiekers met violen, cello's contrabassen, toeters en trompetten, paukenslagen, fagotten, triangels, piano, ... kortom hemelse muziek!
Dat zal wel hele andere soep en boterham zijn dan de tijdloze lijst. Moeilijk. Maar de uitdaging waard.

U dacht dat ik met lijstjes ging stoppen? Moehahahahaahaahaha ... -excuseer, liet me even gaan- ... lijstjesfreak stopt nooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten