07 september 2010

"In maan hol" Michel?


De voorbije dagen had ik niet meteen zin om naar het wielrennen te kijken. Telkens ik de tv aanzette was ik het na een paar minuten al een beetje beu. Misschien dat het aan de warmte lag maar de mannen gingen precies zo traag vooruit. Als het zo wat slenteren is kan ik mij daar precies niet zo goed op concentreren. Erg om te zeggen uiteraard want ik doe niets en zij moeten zich dan maar uitsloven om een beetje van mijn aandacht te kunnen winnen. Sorry meneren wielrenners.
Maar kijk toen ik zag dat vorige rit een caisse d'epargne man aan de haal ging met een overwinning, dacht ik tiens er zijn er daar precies een paar goe bezig. En dus dacht ik vandaag laten we toch maar eens een kijkje nemen. Hopla. Caisse d'epargne weer aan de macht. Hoezee. Zie ze gaan jong!

Vandaag werden ook twee grote kapoenen uit de koers gezet. Schleck en O'Grady. Die grote jongens hadden alcohol gedronken na hun avondmaal. Watte? Ja nogal rebels hè. Ohoo. Alcohol zeg.

Het was schoon weer vandaag in Spanje. Op het scherm te zien zo. En de mannen reden vlotjes door. Ook de Spanjaard Erviti. Die zich volgens Michel nogal op een vreemde plek bevond. In maan hol Erviti. Lastig lijkt me zo. Al bleek het hem niet te deren, want het was het nogal waard ons meerdere keren mee te delen. Seriously Michel we don't want to know vriend.

"José, ze zouden hier ook zo'n voornamen moeten hebben, schoon, I-ma-nol." " Bwa *giechel* ik vind dat nu toch niet zo gepast, eerlijk gezegd Michel *giechel*"

1 opmerking: