05 november 2012

Concertmeisje en het kortste verslag ooit

Ik zou u willen zeggen dat Grizzly Bear geweldig was. Dat de avond nòg beter was dan al de voorbije concertavonden. Dat ik nog nooit zo'n muzikale live ervaring heb meegemaakt. Maar helaas zou ik liegen moest ik dat werkelijk doen. Niet omwille dat Grizzly Bear ronduit slecht was. Nee, dat zal ongetwijfeld absoluut niet waar zijn geweest gisterenavond. Maar omdat mijn gezondheid mij een gemene streek heeft gelapt. Ie heeft me zowaar een vieze infectie kado gedaan. Een besmettelijke dan nog wel. Ik hoest er zowaar mijn longen uit. Nu zit (eerder lig) ik hier in mijn eentje me te vervelen. En het is nog maar maandag. Moet tot vrijdag binnenzitten. Rusten. Ik ben van nature een zeer lui persoon. Maar rusten? Dat gaat niet. Ik moet iets om handen hebben. Anders slaat de verveling binnen een seconde toe. En ik zou vanalles in gedachten kunnen laten opkomen om te doen. Maar de uitvoering ervan? Dat laat mijn spierkracht me dan weer niet toe.
Nu ja, één positieve noot. Het concert was totaal uitverkocht. Dus heb ik gisteren nog iemand blij kunnen maken met mijn ticket. Dat is ook heel mooi. 

 
Ik kan al meteen een volgend concertverslagje uitbrengen. Dat van The Civil Wars. Dat ligt nu wel nog in de toekomst. Wel dat dacht ik toch, tot voor kort. Dit weekend hebben ze laten weten dat ze hun tour annuleren. Ook goed, dat.

1 opmerking: