07 november 2012

Obama for president. Again. Hooray! 

Politiek interesseert me geen bal. Binnenland niet. Buitenland nog minder. Alhoewel deze Amerikaanse verkiezingen me wel wat deden. Ik wilde absoluut dat Barack Obama terug president werd. Ik kan dat niet verklaren, gewoon een sterk gevoel in mij die toch wel even een politieke keuze tevoorschijn toverde. 

Obama blijf in het Witte Huis en Mitt Romney kan terugkeren naar The bold and the beautiful. Alles valt terug in zijn plooitjes.



Americans! Yes! You can! 
Yes! You did!

2 opmerkingen:

  1. het leek mij ook heel belangrijk dat hij herkozen werd. het idee dat Mitt Romney president van Amerika kon worden was buitengewoon angstaanjagend..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad ...

    die zijn kijk op de dingen valt zo niet echt te vertrouwen ...

    BeantwoordenVerwijderen