28 mei 2013

Dingen waar ik precies niet goed mee om kan ...

  • eindaflevering van een serie.
  • hagelstenen. ook al zit ik binnen.
  • een wirwar van loslopend volk die niet uitkijkt waar ze loopt.
  • wanneer 's nachts mijn deken aan mijn voeten loskomt en mijn voeten bloot liggen. en ik daarvoor uit mijn bed moet komen. in het midden van de nacht. dan nog wel.
  • krullen in mijn haar leggen. de volgende morgen lijken die verdwenen te zijn. mijn haar ligt terug plat.
  • allergie aan (zon)licht.
  • altijd 'uietaard' in plaats van uiteraard typen en 'belusiteren' in plaats van beluisteren.
  • dat er te weinig uren in mijn dagen zitten. en vooral te weinig weekend in mijn weekend.
  • mensen die niet kunnen begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben.
  • tegen mij over assertiviteit beginnen. heb er even genoeg van.
  • radiopresentators die de artiest van een nummer niet zeggen. net altijd wanneer ik het weten wil. schobbejakken.
  • mensen die verwachten dat je hen meteen sms terugstuurt, maar het zelf niet doen.  
  • de verstopplaats achterhalen van mijn droomvent is ondenkbaar moeilijk.
  • wachten. wachten eindigt precies nooit.
  • wakker worden en moeten opstaan. net wanneer de ontknoping van je droom staat te gebeuren.
  • tegen anderen over iets beginnen en vergeten dat zij niet kunnen weten waar je net over aan het denken was. waardoor ze dus niet meteen mee zijn.
  • mensen die altijd haast meteen met hun (dodelijk) geweld hun standpunten moeten duidelijk maken. ge kunt dat ook gewoon zeggen. nu toch niet moelijk zeker.
  • het over mijn naam hebben.
  • een heel verhaal bedenken. 's nachts. en er niet voor op willen staan om te noteren. 's morgens vloeken dat je het niet meer weet.
  • mijn spiegelbeeld.
  • denken aan dingen waar ik precies niet goed mee om kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten