01 november 2009

Uit het leven gegrepen : 50 dingen


1. Lazy Sunday is bij mij een feit en een waarheid als een koe!
2. U hoeft me niet op mijn luiheid te wijzen, ik weet dat
3. Ik kan ‘ik hou van u’ zeggen in het Zweeds, Deens, Spaans, Lets, Cherokee, Spaans, Engels, Frans, Duits, Nederlands, Italiaans, Chinees, ...
4. Je kan maar beter voorbereid zijn want je weet nooit dat je dat eens moet gebruiken, toch
5. Ik heb super veel spullen van Jip en Janneke
6. Ik vind dat dus leuk
7. In de loop van de jaren gespaard: tandenborstel, platte knuffels, pennenzak, kousen, een uitgebreid eetservies (zonder bestek jammer genoeg), poppenservies, brooddoos, stickers, kartonnen bekertje, servetten, lippenbalsem, prentjes, het grote verhalenboek, een ouderwetse wekker (zet ik niet meer op, anders is dat enorm verschieten als die afgaat), en nog dingen
8. Ik ben al eens graag kinds ja
9. Zo’n dingen moeten kunnen
10. Ik ben geboren op Goede Vrijdag om 3u30
11. Velevelehelevele jaren geleden werd Jezus gekruisigd op Goede Vrijdag om 3u
12. Uhu de link is snel gelegd inderdaad!
13. Ik breng u vrede en liefde
14. Maar ik ben uiteraard wel vele stoerder dan meneer Jezus, ahja
15. Ik ben al eens in de war
16. Soms zit ik ‘s morgens zo hard naar mijn bril te zoeken terwijl ik ‘m al op mijn neus heb
17. Straf hè
18. Ik ga Marcus Mumford trouwen! Het is beslist!
19. Op een antwoord van Eddie Vedder kan ik niet blijven wachten
20. En een mens moet verder met zijn leven zeggen ze toch altijd
21. Mijn eerste tekenfilm was ‘De reddertjes’
22. Ik ben er naar het schijnt jaren niet goed (lees bang) van geweest
23. Maakt dat mee
24. Ik zou misschien moeten gaan lopen
25. In toerkes
26. In den hof
27. Moet misschien nog wel lukken
28. Onzen hof is niet groot
29. Ik rook niet (en ga dat ook nooit doen en ben daar fier op)
30. Hetzelfde geldt voor drugs
31. En ook voor in grote maten alcohol drinken
32. Misschien is het eens tijd om eens kei gewaagde dingen uit te halen ofzo
33. Hmm, maar misschien ook niet
34. Boeken zijn beter dan de films zeg ik u!
35. Ik vind wasserettes met vintage wasmachines en felle kleurtjes echt geweldig
36. Ik dacht altijd vroeger dat ik een gemakkelijk, goedaardig karakter had
37. Ik begin daar soms aan te twijfelen
38. Afvragingen zitten al eens vaak in mijn hoofd
39. Alle soorten afvragingen
40. Zoals welke voet is het snelst?
41. Wat als de zwaartekracht niet bestond, hebben we dan een serieus probleem of valt dat allemaal nog goed mee?
42. Of zoals wat als ik mijn Nederlandse woordenschat verlies?
43. Ja maar het is goed om eens over dingen na te denken hoor
44. Ik moet soms hard lachen met Hugh Grant
45. Ik vind dat beschamend
46. Maar ook heel moedig dat te bekennen
47. Ik ben in het vijde leerjaar op skivakantie geweest en veel gevallen
48. Had dat nog nooit gedaan en toch heelhuids thuisgekomen
49. De volgende Lo-les had ik mijn voet zwaar verstuikt door over een plint te springen en slecht neer te komen, gevolg maand in het gips
50. Vreemde dingen kunnen gebeuren zeg ik u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten