22 mei 2010

Traantje weggepinkt?


Mijn gevoelige ziel voedt zich gaarne met gevoelige muziek. Terwijl iedereen me aanraadt zet wat vrolijke muziek op grijp ik toch steeds weer naar de tedere gezongen liedjes met ontroerende tekst. Neen ik doe dat echt niet expres. En als ik dan weer triest word van de trieste muziek zeggen ze 'zet dan wat anders op mijn kind'. Maar dat is het juist, ik heb dat niet echt in huis *lacht*

Lijstje! Gisteren en vandaag hebben deze mij weten te ontroeren. Zomaar. En na een lange tijd van luisteren. They still can!

* Embrace - Gravity
* Blur - Good song
* Swell Season - Sleeping
* Coldplay - Amsterdam
* Gary Jules - Mad world

* Keane - Bedshaped
* Johann Johannsson's hele plaat (nl. Englabörn)
* Starsailor - Some of us
* Jeff Buckley - Corpus Christi Carol
* Chopin - Noct 9 nr 1
* Saybia - It's okay love
* Eskobar - Even if you know me

* Elbow - New born
* Hannelore Bedert - Met uw ogen toe
* Ryan Adams - When the stars go blue
* Travis - Love will come true
* ...










En even een speciale 'hallo' aan Jürgen (Had je niet verwacht hè vriend!) die steeds mijn blogjes leest *knipoogt* en nog niet is doodgevallen van de verveling. *klein applausje toch wel*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten