26 mei 2010

Well I best say something ...


Eergisteren droomde ik een droom die me veels te lang duurde. Verraderlijke droom. En ik wou hem absoluut niet. Ik werd wakker en was blij dat het afgelopen was. Hops terug met de oogjes toe en rara *misnoegend gezicht*: het vervolg! NEEEE! dacht ik in mijn slaap just go away go awayyyy! Maar het wou niet. En de hele nacht heb ik me suf zitten ergeren want of ik me nu zelve wakker maakte of niet, de droom was sterkers. Ik zou en moest hem tot het einder beleven. Nog nooit zo vlot opgestaan in de morgend. No kidding you! Vreemde toestanden hier.

(Ohja vandaag zou ik aparte blogjes kunnen schrijven. In principe zou dat kunnen. Maar heb er de goesting niet in. Dus alstublieft stoor u niet naar-het-van-hier-naar-ginder-gaan-vandaag in dit nogal rommelig blogje.)

Wat zegt de weekendknack horoscoop van de week?

Draak
Draken hebben het geluk aan hun zijde. Sommige dingen komen als vanzelf voor elkaar. Ondertussen ontmoet u mensen die u vooral op het professionele terrein serieus zullen kunnen helpen. Als u een contract moet tekenen of een andere verbintenis van lange duur aangaat, dan moet u dat absoluut op een van de eerste drie dagen van deze periode proberen te doen. In de liefde vindt u het rustpunt dat u al lang zoekt.
Not badjes at all! I feel a good vibe hanging around. (verpruts het niet!)

Als ik de papa zou moeten geloven dan zou ik het gevoel hebben dat onze aan-de-buren-grenzende-muren van karton zijn ofzoiets. Zet ik mijn muziek een tikkeltje harder dan anders of smijt ik mij eens compleet in het zingen wordt er van beneden geroepen (yes geroepen (en dat mag dan wel?)) 'Ine denk een beetje aan de geburen hè, moet da altij zo hard staan, kgeloof da gij nieje goe hoort zekerst?' Waarop ik dan antwoordt 'maar tis net een goe lied en daarbij de gebuur vindt dat gezellig' (heeft hij trouwens hoogstpersoonlijk gezegd toen ik eens aan het drummen was, dus als dat amateurisme al gezellig is, dan mijn afspelende muziek zekerst(logische instelling van me daar)) of 'ik ben mij emotioneel compleet aan het geven dat gaat niet stiller'. Noot: dat helpt meestal niet.
Maaaaaar! Vandaag is de vaderfiguur des huizes niet thuis! Duuuuus? *blinkende oogjes* Let's sing all aloud!





Indeed almost time to move out. I know! *knipoogt*

Tot blogs vriendjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten