09 mei 2010

Uit het leven gegrepen: 30 dingen


Omdat het alweer lang geleden is. Daarom.

1. Als ik echt echt echt (maar echt volledig echt) mocht kiezen wat ik later (dus eigenlijk al binnen paar maanden, jakkes het gaat allemaal zo snel) voor de kost zou kunnen en willen doen.
2. Dan koos ik voor: ontwerpen, tekenen, schilderen, creatief uitleven, kinderboekjes illustreren en schrijven, cdhoesjes ontwerpen en van die dingen zo.
3. En dat allemaal in mijn atelier in mijn eigen ingerichtte huis.
4. Dat zou ik dan kiezen zo.
5. Ik leef in toevalligheden!
6. Ik zing mee met Johnny Flynn's 'Tickle me pink'.
7. En, mo, tegelijk kom ik op de pagina 'Ticke me pink boutique (unique jewelery to tickle your fancy)'.
8. Dat is toch één en al zottegekte, niet?
9. Het is me wat.
10. En ohja, niemand weet dat ik eigenlijk Repelsteeltje heet.
11. Why are singer-songwriters so damn sexy?
12. I have no idea.
13. Ik heb niet alleen het gevoeligste karakter ever.
14. Ook nog eens de gevoeligste huid ever.
15. Aai em doemd tot het eeuwig dolen in sensitiveland. Merci! Niet heus.
16. Ik hou van onverwachtte lieve berichtjes in de ochtend, de avond, ...
17. Ook om het feit dat ik dan weet dat de persoon in kwestie aan mij aan het denken is. Lief!
18. Dus ben ik toch niet altijd onzichtbaar. Aha!
19. Ik hou van pyamabroeken.
20. En dan voornamelijk mijn satijnen pyamabroek van snoopy.
21. Neen niet omwille van snoopy maar de zachtheid.
22. Stom dat we niet gewoon in pyamabroeken naar school, bib, ... waar dan ook naartoe kunnen.
23. Bij deze: pyamabroekliefhebbers aller landen! verenig u!
24. Soms zijn er van die dagen dat ik echt onhandig ben.
25. Niet plezant te noemen, dat is een feit.
26. Het begint meestal met de pijnlijke aantrekkingskracht tussen mezelve en de drum.
27. Jaja als de dag zo begint kan ik maar beter uitkijken tijdens de rest van de dag.
28. Ik wil naar Pukkelpop dit jaar!
29. En ik weet al welken dag het wezen zal *doet stiekem een lachertje*
30. Soit we zien wel.

Uhu! Springen van de hak op den tak is mijn dada.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten