12 maart 2010

Mezelve gealfabetiseerd


Mja, gebrek aan inspiratie en gebrek aan een andere bezigheid. Dus! Hopla mezelf in een alfabet gestoken. Een alfabet van a tot z. Serieus!

Art, oftewel in het nederlands 'kunst' maar dat begint met een k en dan moet ik iets anders verzinnen voor de a wat in principe wel zou lukken en om u meteen te bewijzen: anders.
Broer die anoniem wenst te blijven lacht altijd met mij.
Creatief op mijn eigen manier.
Dagdromer en zelfs inderdaad de hele dag als het in het mogelijke ligt.
Eeeej een concertje doen vind ik meer dan fijn.
Fantasiewereldvluchtnemer.
Geeft al eens gaarne gemeende knuffels.
Headphones On, World Off!
Introvert op bepaalde plaatsen en/of bepaalde situaties als ik me niet in een impulsieve bui bevind.
Jeff Buckley!
Kan het alfabet achterstevoren in tempo opzeggen (mezelve ooit aangeleerd zonder rede).
Luilak en ik durf dat toe te geven.
Music please! anders ga ik dood of zoiets!
Neen tegen leugenaars!
Onzeker.
Pim's met frambozen, daar heb ik nu zin in.
Qweet graag veel uit interesse en soms curieusiteit maar niet uit bemoeizucht.
Romantisch wat niet hetzelfde is als melig wezen (wou ik effe benadrukken).
Singer-songwriter(en-muzikanten)ontdekkingsreiziger en verzamelaar.
Twijfelaar over alles en nog wat.
Uitvinden van woorden en zegswijzen.
Vintage.
Wijvenkunstliefhebster.
Xini goe zonder bril en het kan al eens serieus tegensteken als ik em niet meteen vind.
Yoghurt met aardbeien, perziken, abrikozen, mango, banaan, vanille, frambozen, zweedse, ...
Zot van zingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten