14 maart 2010

In een notendop


Opvallingen van het weekend:
* dat mijn haar weer gegroeid is tot het level ik-kan-er-niets-mee-aanvangen.
* dat een weekend voorbij vliegt, on ge loof lijk!
* dat de zon de grote afwezige was.
* dat ik Local Natives nog steeds niet moe gehoord ben. Straf als je weet dat ik ze dagelijks paar keer laat passeren (en dat al voor een paar weken).
* dat ik eens een opbergsysteem voor mijn 'creatieve'spullen moet verzinnen.

Blijmakers van het weekend:

* een vrolijk Daantje die tegelijk ook om mij kan lachen.
* het huis alleen, muziek extra volume, terwijl bad nemen, meezingen op extra volume.
* aan de mon cheriekes van de mama zitten.
* snuffelen doorheen niet-recente foto's. (waardoor ik hier een hele leuke zusjesfoto van twintig jaar geleden wou posten, maar de zussen gaan daarmee mss niet content zijn, dus een andere maar *glimlacht al knipogend*)(en jes life was happy in those days)


Teleurstellingen van het weekend:
* op facebook allemaal fanfoto's met Jasper Steverlinck zien van concert in de ab waar ik niet bij kon zijn.
* ontdekken dat mijn trein een zodanige vertraging heeft dat ik de aansluiting ga missen én dat terwijl ik in het bezit ben van een ochtendhumeur (nee, nog niet uitgewerkt om 10u30 op een zaterdag nee).
* geen enkel berichtje van een leuk iemand ontvangen heb.
* ik niet naar Marcus in cobra op canvas kan kijken vanavond omdat de mama Witse kijkt.
* bepaalde ideeën worden overgenomen.

Mensjeskijken op de trein in het weekend:

* (onopvallend uiteraard) wat anders te doen? en dat terwijl ik eigenlijk zelf niet graag bekeken word. shhht.
* jongeman in waistcoat (!) in de zetel naast mij. eyecatcher. en stapte bovendien in zelfde station uit. mo!
* twee russische meisjes die veels te luid praatten waardoor ik mijn muziek wat harder zette waardoor ik een blik ontving van de dame rechtover mij waardoor ik toch maar weer de muziek onopvallend stiller zette en naar buiten keek.
* vier fluogele mannen die stoer met de elektische snijmachine de sporen onder handen namen maar uiteindelijk toch maar zaten te klungelen.
* naderend station brussel-noord mannen buiten op straat voor de vitrinekes zien staren of snel voorbijlopen want ze moesten daar maar eens gezien worden of onopvallend achterstevoren terugkeren om nog eens een blikske te werpen.
* vrouw met nogal een ietwat speciale haartooi waar ik verder niet veel over vertellen kan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten