21 juni 2010

Eddie Vedder I'll see you next time!


Velen tellen af naar Werchter. Ik zou dat ook kunnen doen had ik een ticket. Maar ik heb me er bij neergelegd dat het er voor dit jaar weer niet inzit. En ik heb niet echt spijt. Vreemd misschien, maar ik ben blij voor jou als jij wel gaat, mijn lezer. Ondertussen hou ik mijn eigen Werchter wel. Eens goed mijn drum onder handen nemen, mijn stem gebruiken, en die ontstemde gitaar eens te baas worden. Soit de buurman zal het in ieder geval niet betreuren, want hij vraagt er al lang naar wanneer ik nog eens drummen ga. Welwelwel my neighbour next week is gonne be your lucky week! *en hij sprong een gat in de lucht*

In ieder geval heb ik al wat teksten in mijn hoofd. Het wordt tijd dat ik ze eens neerpen en een passende melodie tracht te verzinnen. Lukt het mij niet das dan vree jammer maar helaas *glimlacht*.

Soms word ik wakker in de ochtend met een melodie én tekst in mijn hoofd, waarvan ik dan denk THIS IS IT! Maar eens beter wakker kom ik tot het besef dat het eigenlijk al een bestaand nummer is. Een beetje stom bij nader inzien.

Maar goed, moest je zondag gaan naar Werchter, zeg dan toch even een hallo van mij aan den Eddie van Pearl Jam. Hij zal blij zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou Pearl Jam ook graag eens live zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zekers eens doen!
    paar jaar geleden in sportpaleis gezien en dat was schitterend! dus ja hopelijk komen ze snel nog eens hè :)

    BeantwoordenVerwijderen