11 juni 2010

Over koetjes en voetbal


Ik schreef in mijn achternaam bij het aanmelden een 'h'. Een 'H'! Rare dingen gebeuren er! Zoals ook het maken van een wkpronostiek. Wk?! Voetbal?! Seriously? Something is going wrong there! Als ze nu maar niet verwachten dat ik ook daadwerkelijk naar de voetbal ga zien. That would be weird!

Ik zie u staren en denken 'jij blogt nogal veel de laatste tijd, meid!'. Awel ja, dat mag, dat is een manier van ontspanning tijdens drukke daagjes en afleiding tijdens onfijne gebeurtenissen.

Soit ik was hier eens aan het joetjoepen en zo wat mee aan het zingen, random artiesten tot ik daar kwam bij Oasis. (Onvoorstelbaar hoeveel liedjes ik van hen kan meezingen in mijn beste manchesters accent zonder tekst, ik had er geen gedacht van :D)
Ik zou eerder hard mee gaan trekken aan de ene kant van het koord waar Damon Albarn en zijn gabbers van Blur staan dan bij Oasis, maar dat zou enkel kunnen gebeuren waren we nu even indertijd. Dat is al jaaaaren overgewaaid dus nu trek ik liever geen partij. Enkele schone stukjes tekst van Liam en broer Noel. (Kenners gisgisgis de songtitel *knipoogt* ewa interactie hè mannen!)


Maybe I just want to fly
I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breath
Maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me
We see things they'll never see


I dont mind
As long as theres a bed beneath the stars that shine
Ill be fine
If you give me a minute
A man's got a limit
I can't get a life if my heart's not in it


Gonna write a song so she can see
Give her all the love she gives to me
Talk of better days that have yet to come
Never felt this love from anyone
She's not anyone


Thank you for the sun the one that shines on everyone
Who feels love
Now there's a million years between my fantasies & fears
I feel love


She believes in everything
And everyone and you and yours and mine
I've waited for a thousand years
For you to come and blow me out my mind


5 opmerkingen:

  1. Misschien kun je ook eens een lottopronostiekje online zetten :) 'k Ga nu effe lopen, springen, vallen en terug opstaan. Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weird things happen indeed!
    nu vat het virus al heel het gezin eerst ons kristien die gaat gaan lopen dan ons greet en nu gij :o euhm ook alweer hier doe ik eens anders ;) ik pas! PASSEN doe ik. Het moet nogal ne ferme zijn die mij aant lopen krijgt ;)

    Ohja: 9 3 15 8 11 en het bijkomende getal 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste lyrics is van Live Forever. De tweede is waarschijnlijk the importance of being idle. De derde schiet mij niet direct te binnen maar de vierde is Who feels love. En de laatste is Lyla. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *applaus!*
    goed zo 4/5 straf! ;)
    (de derde was 'songbird')
    aangezien niemand anders meer zal reageren hier op mag je je terecht de winnaar noemen! bravo!

    BeantwoordenVerwijderen