25 juni 2010

Mixmixmixmixtape!


Om definitief afscheid te nemen van iets (iemand): een mixtape! (Liedjes die eergisterennacht mij vergezelde naar de diepte van de donkere nacht)





Ohja we kunnen er nog een spelletje van maken: gisgisgis! van wie dat het allemaal is! (dat zou wel dom zijn omdat ik dat al in het begin van het filmpje zet, dus titel en artiest graag (en ik verklap al gaarne dat er een foppertje in zit))

(indien interactie op de blog en er een winnaar blijkt te zijn kan ik altijd nog snel een waardige prijs verzinnen, zoals een meet en greet ofzo met uw blogschrijfster (haha grapje, nu jaag ik jullie allen weg wrs *lacht*, tenzij jullie dat echt willen winnen uiteraard dan kan ik nog mss wel eens moeite doen, als het echt moet *knipoogt*)




Man! Wat een gezever om ze gepost te krijgen :o Maar ik had ze nu gemaakt dus geen seconde dat ik eraan denk om het zo te laten. (Ik heb er twee filmpjes van moeten maken. Dus bekijk ze al was het een geheel.)

6 opmerkingen:

  1. Mooie mixtape! Ga deze playlist ook eens op mijn ipod zwieren seh :)

    Was niet gemakkelijk omdat de fragmenten soms nogal kort waren maar de volgende nummers heb ik toch kunnen herkennen:

    noah & the whale - blue skies
    patrick watson - the great escape
    laura marling - hope in the air
    swell season - leave
    mumford sons - hold on to what you believe
    laura marling - rambling man
    ryan adams - english girls approximately
    noah & the whale - five years time
    mumford sons - i gave you all
    swell season - sleeping
    kings of convenience - misread
    guillemots - madeup love song #43
    damien rice - rootless tree
    scott mathhews - passing stranger
    coldplay - warning sign
    swell season - in these arms
    laura marling - new romantic
    angus & julia stone - what you wanted
    swell season - say it to me now
    laura marling - failure
    ryan adams - english girls approximately (opnieuw!)

    Welke heb ik gemist?

    En welke prijs heb ik nu gewonnen ;). Een meet en greet met de eerwaarde blogschrijfster heb ik al eens gehad maar is zeker wel voor herhaling vatbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooie mixtape - ik denk dat in t lijstje van stardust geen fouten staan (dus laat hem de meet en greet maar winnen), maar hier en daar ontbreken er een paar, heb ze er tussen gevoegd...

    noah & the whale - blue skies
    patrick watson - the great escape
    laura marling - hope in the air
    swell season – leave
    JACK PENATE – Pull my heart away
    mumford sons - hold on to what you believe
    laura marling - rambling man
    ryan adams - english girls approximately
    LOCAL NATIVES – Cubism dream
    noah & the whale - five years time
    PILOT SPEED - Alright
    mumford sons - i gave you all
    MATT NATHANSON – Bulletproof weeks
    swell season – sleeping
    MUMFORD & SONS - Liar
    kings of convenience - misread
    guillemots - madeup love song #43
    damien rice - rootless tree
    ALBERTA CROSS – Lucy Rider
    scott mathhews - passing stranger
    coldplay - warning sign
    swell season - in these arms
    laura marling - new romantic
    angus & julia stone - what you wanted
    swell season - say it to me now
    laura marling - failure
    ryan adams - english girls approximately (opnieuw!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *applausje* vooral voor thomas dan toch! (de gemiste staan bij bert in drukletters)

    en jij wint ... *trommelgeroffel* ... een zelfgemaakt kroontje ... hoera!... en de hoofdprijs mag je kiezen meneer stardust :D

    fijn dan toch een winnaar te kunnen vieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eerwaarde? is dat gene pastoor? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie ik heb gewonnnen!
    En nu ga ik met mijn kroontje twee weken uitrusten in Sardinië seh (niet om je jaloers te maken natuurlijk ;).

    En hier uit de woordenboek het begrip eerwaarde: kies zelf maar wat het best bij je past :)

    eerwaarde
    1) Aanspreektitel 2) Aanspreking 3) Geestelijke 4) Hoogheid 5) Majesteit 6) Reverend 7) Reverende domine

    Arrivederci, eerwaarde Ine :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee tuurlijk niet om mij jaloers te maken, neenee ;)

    ik zou nr 4 willen kiezen, maar da past ni bij mij dus laat ons nr 1 maar nemen dan :D

    BeantwoordenVerwijderen