10 juni 2010

Plompverloren vijf


Omdat het gevoel dat mijn hoofd van mijn romp kan vallen elk moment groters wordt, moet ik mezelve zien af te leiden met wat leuks. Blog!

* marry / kiss / avoid / slap / drink a beer

een indiefolk artiest / mannen met instrumenten aller soort / een leger boze pinguins / Dr Guy Secretan / Hugh Laurie

* droom jobs

een artiest (Painting, Photography, etc), singer-songwriter, een schrijver, een muziek fotograaf, design album artworks voor bands/artiesten

* dingen die me als kind bang maakten

het super liegebeest (die andere poppen vooral), vuurwerk, Gregoriaanse gezangen, het donker, kleine kruipende dingen

* wat ik als kind later worden wou

binnenhuisarchitecte, muzikante, kunstenares, advocate, psychiater

* de dingen die ik vaak doe als ik iemand echt leuk vind

hetzelfde liedje meermaals achter elkaar beluisteren, mijn emoties tonen, dingen overanalyzeren, teveel babbelen, mezelf belachelijk maken met schaamrode wangen als gevolg

* mijn wish list

een album opnemen, een boek schrijven (ook al wordt ie niet gepubliceerd), ver weg reizen, een flat in Londen, mijn fairytale

* ideale leven: huis, echtgenoot, aantal kinderen, job, stad

een oud herenhuis renoveren, muzikant, drie, singer-songwriter, Barcelona

* dingen die in mijn kamer te vinden zijn

muziek, pearl drumstel, boeken, tekengerief (papier, potloden, verf, schetsboekjes, ...), algemeen veel dingen

* had ik kinderen dan was hun naam

Pixie, Lotta, Finn, Jeff, Gust

* eigenschappen die bekoorlijk zijn bij het andere geslacht

warme stem, mij aan het lachen kunnen brengen in elke gemoedstoestand, verlegen momenten, intresse in kunst en muziek, donker haar, donkere ogen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten