03 juni 2010

Soundtrack of Ine's life


Een genante special!
Omdat de titel dus ook verwijst naar de tijd dat mijn muzikale intresse nog niet ontwikkelt en schaamtelijk was, zijn hier nummers doorheen Ine's lagere schoolperiode (exacte leeftijd = onder 10 jaar).
-lach niet al te veel als het kan-

Hanson - Mmmbop

Derde leerjaar, ik en mijn lagere school beste vriendin waren er zot van. Al mocht zij wel posters ophangen in haar kamer en ikke niet.



The Dinky Toys - I Can't Keep My Hands of You

'Titin (mijn zus genaamd Kristien, maar spreek dat als pagadder maar eens deftig uit (ik had al last met boederij)) zet dat cassetje met de tinkie toujs nog eens op'. Een fijne lieve goede grote zus als ze was, had ze dat speciaal voor haar vijfjarig schattig zuske opgenomen. Hoera!
'Ajajayeee ajajayeeeee'

No Doubt - Don't speak

Weer derde leerjaar en weer waren we (ik en beste vriendin) er zot van. Op zeeklassen zelf nog als act geplaybackt. Zij was blond dus zij mocht Gwen zijn. Ik kreeg een borstel en speelde gitaar.

Shania Twain - That don't impress me much

Yes! I know! Ik geef mezelve nu ook wel snel een rare blik.
9 jaar en ik moest absoluut het album van Sjenaja Twéén hebben. Zagen zagen en zagen en ik kreeg het. Had ik het geweten ik had gezaagd voor een piano ofzo. Maar goed.
En dan te weten dat ik het hele album mee kon zingen in een zelfontworpen Engels maakt het enkel nog erger. Niet waar?
'okeej soo joe our Brad Pitt, tat dont impres mie mutsj, joe gat de loeks but hef joe gat de totsj? dont get mie rong aai tink joe our olraajt but dat wont kiep mie worm in de middel of de naajt, tat dont impres mie mutsj'

Bart Kaëll - Zeil je voor het eerst

Vind ik nog steeds een hit van jewelste! Echt ik meen het. Bloedserieus! *lacht* Wat een tekst!
Zeil je voor het eerst
Dan sla je een flaaaaaaaater
Trek het je niet aan
Ga door want laaaaaaaater
Geniet je des te meer
Van wind en van water
Van wind en van water
Van water en wiiiiind

*Denkt terug aan het stripkamp (stripfiguren tekenen enzo wel te verstaan) jaren jaren geleden*



Hevia - Busindre Reel

Ik blijf het mooi vinden. Ontdekt op een Pure Music cd. Doedelzakkenfolk. (Uhu ik was toen al een folkgraaghorende kleine meid, u ziet).

Culture Beat - Mr Vain

No comment! Als zesjarige was ik een beetje vreemd. Heel vreemd zo blijkt.

En ohja ik kende Nirvana en zo ook al hoor. Ik was niet helemaal van muziek vervreemd *knipoogt*

Maar kijk gelukkig is het allemaal dan toch wat verbetert qua muzieksmaak ... oef!


Ps: The Back Street Boys heb ik er bewust niet bij gezet :D

3 opmerkingen:

  1. Ha, ik heb ook nog vroeger naar een paar van die nummers geluisterd (ik ga niet zeggen welke, Mmmnee :p). Ik ben pas laat muzikaal volwassen geworden, dat komt ervan als je geen oudere broer of zus hebt die je goeie muziek kan aanraden. Ik kan wel zeggen dat ik ondertussen mijn schade heb ingehaald ;). Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooooo! dat zijn nu dingen die ik toch niet van jou verwacht hoor! :p
    mja khad ook met oudere broer en zussen kunnen zitten met nog een slechtere smaak dan die liedjes van hiernet :D maar uiteindleijk heb ik vooral zelf ontdekt ;)

    en ja jouw schade is ruimschoots ingehaald :D zeg dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had wél posters van Hanson op mijn kamer :p en ik durf er dus ook voor uitkomen :D Man wat een tijden toch :)

    BeantwoordenVerwijderen