09 oktober 2010

Ge moogt altijd eens klikken


http://thenovembersnow.wordpress.com/

omdat:
* muziek alleszeggend is
* ik nog boeken lees
* ik elke gebeurtenis met lyrics associëren kan/wil
* ik quotes verzamel en neerpen
* ik constant lyrics afspeel in mijn hoofd
* kunst met een grote en kleine k
* ik sommige dingen niet in een andere vorm kwijt kan
* mijn hoofd steeds vol zit met chaos, gedachten, ...
* een boek, warme chocomelk, muziek, koekjes en een pyama, daarom!
* ik de vreemdste dromen bezit en beleef
* dagdromen mijn vrijheid en toevlucht is
* ik blijf geloven in alles wat nog kan
...

(voor een quote van de dag, proberen dan toch)

4 opmerkingen:

  1. Maakt ge die afbeeldingen met die tekstjes in eigenlijk zelf? Ik vind het een heel leuk effect hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb niet al de fotos zelve gemaakt (wat wsr wel duidelijk was :p), maar ik voeg er wel zelf de tekstjes en effectjes aan toe, ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met welk programmatje als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet met een bepaald software programmatje of dergelijke ... een site genaamd polyvore ... normaal is dat voor modebewuste meisjes :p maar ik gebruik het dus voor ander alternatieve doelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen