09 oktober 2009


Ik heb een deal gesloten met mezelve. En al had ik het niet verwacht. Mijn beloftes aan mezelve worden hier zowaar gehouden. Nee maar, toch. Goed bezig meid (nee normalerwijze zeg ik tegen mezelve niet 'meid', maar het kwam nu gewoon in een impulsieve bui uit mijn vingers)
Vorige week in een opvlieging een rood kort rokske gekocht in den Hasjenem. 'Zot Ine' was mijn eerste gedacht, maar de zus was mee en die zei: doen. En ja wie ben ik dan om niet naar de grote zus te luisteren.
Ik val niet graag op. Maar draag ik een kanariegele sweater (sweater zo'n lelijk woord) met kap en gebruik terwijl moves uit 'reservoir dogs' met 'Little green bag' afspelend in mijn oren in de grote gang van Brussel-Zuid, ik zeg u geen kat die me opmerkt. Dus ja waarom geen fel kort rood rokske. Het hangt nu schoon in de kast te wachten om gedragen te worden (het juiste moment wordt afgewacht).
Welja dat was nu een kado van Ine aan Ine. Niet zomaar, oonee, een kado omdat Ine zich een week lang happy heeft gevoeld.
Nu de deal! Als Ine dat een week kan, dan kan ze dat toch ook een maand? U zou zeggen: tuurlijk! Welja laat ons hopen, want indien 'tuurlijk!' bevestigd wordt, koop ik me zowaar even een groter kado. Het nieuwe album van Pearl Jam. *en een spotlicht begint te schijnen op vorige zin*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten