20 oktober 2009

Mr Wrong?


Ik lees Humo en Focus, maar aangezien hier wekelijks de Libelle op le table du salon ligt, is mijn wezen al eens geneigd te bladeren doorheen dit vrouwenblad. En wat ik daar las was me nu eens een weetje van jewelste. De foute man! En zo zijn er maar liefst zeven soorten. Zeven! *geveinsde verbazing* Mo zeg het is in feite wel veel (gaat van de narcist , de gesloten oester tot de don juan). Begint daar als vrouwmens maar eens rekening mee te houden. U zou voor minder paranoia worden.
Ze zijn tenminste dan nog vriendelijk om nuttige tips (nuttig zeg ik hier met sarcastische ondertoon voor degenen die het niet zo snel begrepen hadden) mee te geven. Want u moet het maar voorhebben na dertig jaar getrouwd te zijn, wekelijks de libelle gelezen te hebben, dan pas te ontdekken in een artikel dat u een foute man aan de haak hebt geslagen.
Maar goed: vooral niet negeren dat alarmbelletje als hij:
- je de hemel belooft, maar nooit terugbelt (tsss)
- vertelt dat zijn liefde voor de vrouw waanzinnig groot is en dat hij ze allen graag ziet (volgens mij beschikt de vrouw dan toch genoeg iq om te weten dat er wat mis is)
- nooit lief, aanhankelijk en zacht kan zijn
- getrouwd is
- niets onthoudt van wat voor jou van belang is
- altijd voor zichzelf kiest en nooit voor jou (de egoïst! lang leve de altruïst!)
- creatief omspringt met de waarheid (vind dat persoonlijk zó slecht nog niet)
- spullen van zijn ex bewaard
- zich na één afspraakje al gedraagt alsof je van hem bent

U weze gewaarschuwd.
Mij hebben ze niet meer liggen. Meneer de man ik doorzie u snode plannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten