12 september 2009


Is het niet dat vrouwen kunnen weten dat hij anders is. Anders dan al de anderen. Die éne. Die éne die tussen de lijntjes kan lezen wat je nu echt bedoelt. Die éne die een berichtje ‘hoi, alles goed nog, vele groetjes xxx’ leest als ‘lieve, zonder u ist leven zinloos, schenk mij wat levenskleur en bemin mij zoals ik u beminnen zal’. Die éne die leegte kan vullen met schoon vuur.

Pff, allemaal gezever in pakskes. Oftewel is mijn radar gedoemd tot eeuwige storing. Welja hij, die de éne zou schijnen te zijn is degelijk wel steeds anders. Anders dan ik dacht dat ie zou zijn.

Zot.
‘Maybe I’m too young , to keep love from going wrong.’ Dat zal het zijn!

Ik zeg u, ben veel te romantisch voor de liefde. Mijn ziel en wezen kunnen dat niet aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten