20 juli 2010


Deze week kreeg ik het gevoel dat mijn blogje één grote chaos wordt. Ik heb al overwogen om te verhuizen, een nieuwe layout te gebruiken (maar het is dan toch zo niet meer ine zo (mss wel, maar ik zie het zelve dan toch zo niet, mss opteer ik wel even voor een zomerse zijkant van de blog ofzo), paar entries te verwijderen, ... Maar uiteindelijk denk ik dan toch steeds: tis goed zoals tis.

Maar nu zat ik al met een nieuw wordpress account en ik denk dat ik daar dan maar gebruik van ga maken: ine goes international! *lacht* Het klinkt stom inderdaad. Maar kijk ik schrijf graag en ja dan moet een mens dat maar doen hè. Dus bij deze: http://raindropsarefairywhispers.wordpress.com (Voor gemakzucht heb ik de naam behouden.)

Alles is nog nieuw, fris in het hoofd. Ik heb nog geen echte richting van hoe en naar waar en zo. Dat zullen we met de aanvang van het avontuur wel te weten komen. Ochja de basis blijft hier. Nederlands is nog steeds de taal waar ik het best mee om kan. Dus heel lief klein groepje lezers van me; geen nood, ik ben hier nog steeds en blijf hier. Feest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten